مرد تنها

مرد تنها

مرد تنها

مرد تنها

مالفوی نمیتواند چشمانش را باور کند


هالووین


مالفوی نمیتواند چشمانش را باور کند وقتی که هری و رون در روز بعد در هاگوارتز بودند، به دنبال خستگی، اما کاملا خوشحال بودند. در حقیقت، صبح روز بعد هری و رون فکر کردند که ملاقات با سگ سه سر ماجراجویی عالی بوده است و آنها بسیار مشتاق یکدیگر بودند. در همین حال، هری Ron در مورد بسته که به نظر می رسید از گرینگوتس به هاگوارتز نقل مکان کرد و آنها زمان زیادی را صرف تعجب آنچه که ممکن است نیاز به چنین حفاظتی سنگین.

رون گفت: "این واقعا ارزشمند یا واقعا خطرناک است."

هری گفت: "یا هر دو.

اما همانطور که همه آنها میدانستند که در مورد مضمون اسرار آمیز، این بود که حدود دو اینچ طول داشته باشد، آنها فرصت زیادی برای حدس زدن آنچه را که بدون سرنخ های بیشتر بود، ندارند.

نه نویل و هرمیون کوچکترین علاقه را به آنچه که در زیر سگ و دامن قرار گرفته اند نشان دادند. همه نویول در مورد مراقبت بود هرگز نزدیک سگ دوباره نیست.

هرمیون در حال حاضر با هری و رون صحبت نمی کند، اما او چنین کسی بود که همه چیز را می دانستند و این را به عنوان یک پاداش اضافی دیدند. همه آنها واقعا واقعا می خواستند راهی برای برگشتن به مالفوی و لذت بردن از آنها بود، فقط یک هفته بعد در مورد پست الکترونیکی به آن رسید.



همانطور که جادوها به طور معمول به سالن بزرگ سیل می کردند، توجه همه به یک بار توسط یک بسته طولانی و نازک توسط 6 جادوگر بزرگ پریده انجام شد. هری فقط به عنوان دیگران علاقه مند بود تا ببیند چه چیزی در این بسته بزرگ بود و زمانی که جغدها به سمت بالا حرکت کرد و آن را درست جلوی او گرفت، ضربه زدن به بیکن خود را به زمین شگفت زده کرد. آنها وقتی که یک جغد دیگر یک نامه را در بالای بسته قرار دادند، به سختی از آن بیرون زدند.

هری ابتدا نامه را باز کرد، که خوش شانس بود، زیرا گفت:



PARCEL را در جدول باز نکنید.

این شامل Nimbus جدید خود را دو هزار، اما من نمی خواهم همه از دانستن شما جارو برقی و یا همه آنها می خواهند یکی. الیور وود در ساعت 7 صبح برای اولین جلسه تمرین شما را امشب در میدان کیدیدچ دیدار خواهد کرد.

پروفسور مک گونگال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.