مرد تنها

مرد تنها

مرد تنها

مرد تنها

توپ به نام Quaffle



هری، "سه Chasers"، تکرار کرد، به عنوان چوب یک توپ قرمز روشن در مورد اندازه توپ فوتبال.

گفت: "این توپ به نام Quaffle، گفت: چوب. "Chasers پرتاب Quaffle به یکدیگر و سعی کنید آن را از طریق یکی از hoops به هدف گل. هر زمانی که Quaffle از طریق یکی از حلقه ها می رود، ده امتیاز می شود. بیا دنبالم؟"

هری می پرسد: "Chasers قوفل را پرتاب می کند و آن را از طریق حلقه ها به ثمر رساند." "بنابراین - این نوع مانند بسکتبال در broomsticks با شش hoops، آیا این نیست؟"

گفت: "بسکتبال چیست؟" چوب کنجکاو گفت.

هری به سرعت گفت: "هرگز فکر نکن.

"در حال حاضر، بازیکن دیگری در هر طرف وجود دارد که" نگهبان "نامیده می شود - من نگهبان گریفیندور هستم. من باید در اطراف حلقه های خود پرواز کنم و دیگر تیم را از گلزنی متوقف کنم. "

هری، "سه Chasers، یک نگهدارنده" گفت که تصمیم گرفت همه را به خاطر بسپارد. "و آنها با Quaffle بازی می کنند. خوب، اینو گرفتم پس چه چیزی برای آنهاست؟ »او به سه توپ در داخل جعبه اشاره کرد.

وی گفت: "من اکنون به شما نشان خواهم داد." "بگیرش."

او هری را یک باشگاه کوچک، کمی شبیه یک خفاش بیس بال کوتاه به دست آورد.

وود گفت: "من قصد دارم به شما نشان دهم چه چیزی را انجام میدهم." "این دو نفر بلدگر هستند."

او هری دو توپ یکسان را نشان داد، جت سیاه و کمی کوچکتر از قرمز قرمز. هری متوجه شد که به نظر می رسید که آنها برای رسیدن به خطوط خود، درون جعبه، فرار می کردند.

هاردی چوب را هشدار داد. او خم شد و یکی از بلدگرها را آزاد کرد.

در یک لحظه توپ سیاه بلند در هوا بالا رفت و سپس به صورت هری پنهان شد. هری با لگد زد و از آن برای جلوگیری از شکستن بینی خود استفاده کرد و آن را به سمت هوا پرتاب کرد و آن را در اطراف سر خود بزرگ کرد و سپس در وود، که در بالای آن غرق شد، موفق به کشیدن آن به زمین شد.

"مشاهده کنید؟ چوب چوبدانه، مجبور کردن مبارزه Bludger به جعبه و اتصال آن را با خیال راحت. "موشک Bludgers در اطراف، تلاش برای دست کشیدن بازیکنان از برس خود را. به همین دلیل است که شما هر دو تیرانداز را در هر تیم دارید - دوقلوها ویزلی ما هستند - این کار آنهاست که از طرف مقابل خود از طرف Bludgers محافظت کنند و آنها را به سوی تیم دیگری بکشانند. بنابراین - فکر می کنید همه این ها رو دارید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.