مرد تنها

مرد تنها

مرد تنها

مرد تنها

فصل کیدیدیک آغاز شده است


فصل کیدیدیک آغاز شده است. در روز شنبه، هری بعد از هفته ها تمرین در اولین بازی خود را انجام می دهد: گریفیندور در مقابل Slytherin. اگر گریفیندور برنده شود، آنها در مسابقات قهرمانی خانه به مقام دوم می روند.

هری به سختی کسی را دیده بود، زیرا چوب تصمیم گرفت که، به عنوان اسرار مخفی خود، هری باید نگه داشته شود، به خوبی، راز. اما خبرهایی که او در بازی Seeker بازی کرده بود به نحوی نشت کرده بود و هری نمی دانست که بدتر است - مردم به او می گویند او می تواند درخشان و یا مردم به او گفت که آنها در حال اجرا در اطراف زیر او نگه داشتن تشک.

واقعا خوش شانس بود که هری در حال حاضر هرمیون را دوست داشت. او نمی دانست چگونه از طریق تمام تکالیفش بدون او به دست می آمد، و با تمام اقدامات Quidditch که در آخرین لحظه انجام می شد، چوب آنها را انجام می داد. او همچنین از طریق قرون وسطی کیدیدچ را قرض داد، که بسیار خواندنی بود.



هری متوجه شد که هفتصد روش تخریب کوییدیچ وجود دارد و همه آنها در طول بازی جام جهانی در 1473 اتفاق افتاده است؛ که جستجوگران معمولا کوچکترین و سریعترین بازیکنان بودند و به نظر می رسید که حوادث جدی کادیده به آنها برسد؛ این که اگرچه مردم به ندرت در کیدیدچ جان سپردند، داوران بعدها ماهها بعد در صحرای صحرار از بین رفتند.

هرمیون در مورد شکستن قوانین کمی آرام تر شده بود چون هری و رون او را از تله کوه نجات دادند و برای او بسیار خوشایند بود. روز قبل از اولین بار کریستین هری اولین بازی خود را در حیاط انجماد انجام داد و او را به آتش سوزی آبی روشن تبدیل کرد که می توانست در یک شیشه جارو برقی حمل شود. آنها پشت سرشان ایستاده بودند، گرم می شدند، زمانی که اسنیپ از حیاط عبور کرد. هری متوجه شد که اسنیپ لنگ می زند. هری، رون و هرمیون برای جلوگیری از آتش سوزی از نظر دید نزدیک شدند. آنها مطمئن بودند که مجاز نیستند. متاسفانه، چیزی درباره چشمانداز آنها چشمهای اسنیپ را گرفت. او مرده است او آتش را ندیده بود اما به نظر می رسید به دنبال یک دلیل برای گفتن آنها به هر حال.

"پاتر چه خبر است؟"

کوییدیچ از طریق قرون وسطی بود. هری به او نشان داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.