مرد تنها

مرد تنها

مرد تنها

مرد تنها

سقوط به اندازه کافی برای بیدار شدن کل قلعه بود


کلنگ زدن و سقوط به اندازه کافی برای بیدار شدن کل قلعه بود.

هری سرش را تکان داد و چهار نفر از آنها به سمت گالری حرکت کردند، نه به عقب نگاه می کردند که آیا فیلچ دنبالش بود - آنها در اطراف دروازه قرار گرفتند و یک هلی کوپتر و دیگری هری را به سمت چپ حرکت دادند، بدون هیچ گونه ایده ای که در آن جایی که آنها رفتند - آنها از طریق یک پرده پاره پاره شده و خود را در یک گذرگاه پنهان قرار می دادند، در امتداد آن به زمین افتادند و در نزدیکی کلاس خوارزمی خود، که آنها می دانستند مایل از اتاق جایزه.

هری پند داد، "من فکر می کنم ما او را از دست داده ایم، متکی به دیوار سرد و پاک کردن پیشانی او. نویل دوغ خم شد، خس خس سوزی و خندیدن.

هرمیون گاز گرفت و گفت: "من گفتم - تو"، در آغوش قفسه سینه خود را گرفت، "من گفتم".

رون گفت: "ما باید به عقب به برج گریفیندور برسیم،" به سرعت ممکن است. "

هرمیون به هری گفت: "مالفوی تو را فریب داد. "شما این را می فهمید، آیا نه؟ او هرگز با شما ملاقات نکرد - فیلچ می دانست که کسی در اتاق جایزه قرار دارد، مالفوی باید او را بریده است. "

هری فکر کرد او احتمالا درست است، اما او قصد ندارد او را بگوید.

"بیا بریم."

این خیلی ساده نبود. آنها هنگامی که یک دستگیره دندانه دار زدند و چیزی از یک کلاس در مقابل آنها بیرون رفتند، بیش از دوازده پا نرفتند.

این Peeves بود. او دید آنها را دید و صدای لذت را به او داد.

"خاموش، Peeves - لطفا - شما ما را به ما پرتاب کردن."

Peevs cackled.

"سرگردان در نیمه شب، Ackle Firsties؟ توت، tut، tut شیطان، شیطان، شما پر از نفس می کنید. "

"نه، اگر ما به ما نده، لطفا، لطفا."

Peevs گفت: "باید Filch را بگویم، من باید، صدای عاقلانه، اما چشم او را به زور خیره به نظر می رسد. "این برای شما خوب است، شما می دانید."

"رها کردن از راه"، رون را فریاد زد، کشیدن انگشت در Peeves - این یک اشتباه بزرگ بود.

"دانشجویان خارج از سینما!" Peeves خندید: "دانش آموزان خارج از سقف پایین CHARMS CORRIDOR!"

در حال رفتن به زیر Peeves، آنها برای زندگی خود، به سمت راست به سمت راست راهرو، جایی که آنها را در یک دره گرفتار شد - و آن را قفل شد.

"این است!" رون، وقتی که به بیرون از اتاق فشار می انداخت، غرق شد، "ما برای انجام کارهایمان آماده ایم! این آخرشه!"

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.